EL PROJECTE DE CERCAR
He estat fent un projecte de cercar en internet.
En el projecte hi ha una petita història, et posen algunes imatges i has d'esbrinar on és l'ubicació de la foto, o posar el nom de coses que surten a les fotos, etc.
La història és una persona que havia passat dies un cautiveri, va escapar i va còrrer a través d'un parc, després va anar cap a un museu per descansar i finalment va entrar en una llibreria.
També he fetb un qüestionari sobre com utilitzar bé l'internet sense perills, va sobre la seguretat i el bon ús de l'internet.
No hay comentarios:
Publicar un comentario